reflections

Archiv

Sers alle miteinander

Hallöle!!

Ich bins mal wieda!!

und was geht??!!

Bei mir läufts gut!

Bis auf das kleine Problem schule!!!!

Wir ham heute Physikschux gschrim!!!

Und ich bin so gut wir TOT!!!         

 Nächste Woche schreim ma Chemieschux!!

Na ja und Jungs natürlich....aba die sin imma a Problem^^ gelle??

In unserer Klasse wird die Klassengemeinschaft glaub ich langsam besser!!

Es wird a echt mal Zeit so wie des im moment is geht des echt ned weiter!!

Na ja, ich werd Schule trotzdem imma hassen!!!

Meine Eltern wolln dass ich auf die Realschule geh!!

Ich will zwar eigentlich ned aba andererseits... ich weiß ned was besser is!!

Ich will hippocampus und desperados007 ned alleinlassen!!! :-(

Aba da kann man nix macha!!

 

Heagggggggggggggggggggggggdl bussi,bussi,bussi

Ciao eure martini3

 

 

4.5.07 13:59, kommentieren

hey alle zam!!!

Hallöleeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!

Mir gehts ned so doll!!

Wir ham heut Chemie schux gschrimm!!!

Ich hoff des wird ned schlechter als a vierer!!

Morgen hamma scho wieda nachmittaguntrricht!!!

Und wir schreim wahrscheinlich a Ex in geschichte!!!

Des is no viel schlimmer!!!

Und mei bester Kumpel is scho wieda krank!!!!

Der Armew is ständig krank und ich hoff er wird bald wieda gsund!!!

Des is imma so lustig mit dem in da Schui!!

Also wennst des liest: GUTE BESSERUNG!!!!!!!!!! HDGDL

Aiso ich muss jetzt dann zur Firmstunde!!

Bussi an alle!!

HEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGDl

Knutscha eure martini3

 

1 Kommentar 9.5.07 15:54, kommentieren



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung